Tjooo

Tja, tja!

Nu är klockan lite över tio på morgonen och det snöar helt galet mycket ute... Usch! Vill verkligen inte ut men är illa tvungen...
Idag ska vi gå på The akvarium, har aldrig varit där men antar att jag kommer få spendera min dag med att kolla på fiskar och hajar haha :P.

Igår var vi och såg Valentines day på bio. Jätte mysig var den =) Hade faktiskt förväntat mig lite mer men den var bra! Lite som en ny Love Actually om jag ska vara ärlig så det var helt okej.

Pratade med en killkompis på skype igår och han berättade om ett sjukt roligt klipp som dem hade lagt upp på NRJ:s hemsida. Förr kunde man ju ringa från NRJ och göra slut med sin pojkvän/flickvän och det är precis vad detta handlar om. 
Tjejen i fråga hade varit tvungen att jobba några timmar på självaste Alla Hjärtans Dag. När hon sen väl kommit hem med champagne och choklad hade hon hittat sin pojkvän i sängen med en annan tjej!!! Detta var inte första gången han var otrogen mot henne men nu tycker hon att det får vara nog. Desperat som hon är vill hon nu göra slut med denna killen i radion och responsen hon får blir väl inte riktigt som väntat... Hahahaha!
Gå in på denna hemsidan nedan och hör klippet själva så får ni se :D SKOJ, SKOJ, SKOJ!!!

http://www.nrj.se/?underpage=165.30841#3064


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0