Skype!!!

Älskar skype! Hade jag vetat vem som kom på det programmet så hade jag personligen åkt hem till personen i fråga enbart för att ge honom/henne en kram eller två! Jag menar hur bra är det inte att GRATIS kunna ringa till alla man känner vart i världen dem än befinner sig???! Nu när jag är i USA och bara idag har jag pratat med tre stycken från Sverige i sammanlagt en och en halv timme =)
Kan verkligen varmt rekommendera det programmet! Finns inget negativt med det och vill man inte prata kan man ha det som msn också, sjukt bra! Sen så är det gratis att ladda ner om man går in på google och söker på skype och efter är det bara att lägga till alla man vill ha och börja prata :)
Vilken reklam nisse jag är haha och jag gör det gratis också :P Men det är lugnt för det ÄR verkligen AS BRA!

Ses sen :) ♥

 





Kommentarer
Angelica

Håll i dig! men jag har för mig att det är 2 svenska snubbar som skapat skype ;) så va stolt över den du :D

2010-02-17 @ 17:26:06
URL: http://metrobloggen.se/mar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0