Middag kl 10 pm med julgransbelysning och badbollar...

Haha min hostpappa skulle ju dö om han fick reda på att vi åt middag vid tio-tiden idag! Som tur är så åt jag vid fem innan så ja va inte så hungrig men ändå tio haha de kan ju faktiskt till och med jag tycka e lite små sent. Iaf för middag ;)
Hur som helst så var det en tjej som heter Sara som fyllde år. Så det blev av till 93 and 1st ave vilket var en indisk restaurang. Asså jag gillar indisk mat men med handen på hjärtat så hade jag nog slängt det om jag fått det hemlevererat där ifrån haha! Asså förrätterna va liksom friterade saker, tror de va någon slags pirog först sen en gurka av ngt slag och det tredje kan jag inte ens med min vildaste fantasi luska fram haha! Sen när varmrätten kom in var det typ 6 olika smårätter varav faktiskt ingen smakade som jag hade trott... Men men efterrätten va glass som nästan alltid är det samma som tur är ;).

Sällskapet var trevligt! Ett halvt gäng amerikanare och ett halvt gäng britter. En tysk och jag!
Men det bästa av allt var nog inredningen hahaha önskar att jag hade korten men tänk er ett rum enast 1,70 högt, som är fullt av julgransbelysning som hänger ner i alla världens olika färger och stolekar precis överallt!!!! Men vänta, vänta det bästa kommer nu. Till detta hade dem nämligen piffat till det lite extra snyggt med badbollar av märkena pepsi och fanta hängandes lite överallt...!
Skrattade så att jag höll på att dö när jag kom in i restaurangen. Så typiskt amerikaner att man fan kan göra allt precis hur man vill här haha! :D

På tal om galna amerikaner... Hörde en sjukt rolig grej igår av en killkompis. 
Tro det eller ej så kan man hyra dvärgar här... Japp ni läste rätt. Här i amerika kan man HYRA EN DVÄRG!!! Hahahaha stackars liten... Orka ha det jobbet: - ah vad gör du på dagarna då? - Nee jag e dvärg...
Hahahahhaha........

Nee nu e jag alldeles för trött. Märker väl ni också :P
Sov gott mina små hjärtat puss å kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0