Den efterlängtade helgen..

Som sagt. Min måndag var ju rena rama helvetet å kunde inte längta mer till att sket veckan skulle ta slut men nu när helgen väl ÄR här så känner ja inte för att göra mycket om ja ska vara ärlig haha! Har varit ute snart varje helg så en pause kan ju inte vara ;).

Igår va vi hemma hos en jätte mysig tjej som heter Johanna. Hon e allt vad vi kallar en liten "färsking" eftersom hon bara har varit här i 6 veckor men hon ska stanna hela tre månader så hon är hjärtligt välkommen =)
Innan jag åkte dit gick jag och köpte lite godis på en nyöppnad godisbutik här i Dumbo och kan ni tänka er... Dem hade svenska fiskar!!!!!! Vet ni hur glad jag blev =D Finns i för sig att köpa i påsar här men har aldrig sett de som lösgodis :P
Men men alltig gott kostar gott också och för min lilla mini påse som max hade gått på 20 kr i sverige hamnade på 6 dollar vilket är ungefär 45 svenska kr. GALET! 

Men aja får se vad dagen ger idag. Funderar på att dra in å möta upp Camme för lite spontan shopping ;). Var så längesen jag såg henne... Hatar att dem bor i New Jersey. Alldeles för långt bort!!! 
Å sen vette fan, kanske tvinga Natha att ha tv-serie maraton med mig eller ngt haha :D
Får se....

Här har ni iaf lite smakiga bilder att glo igenom från hur vi festar som bäst i New York =)

Säg suuuushi ♥


Fina tjejer :)


Lite live med fiol-techno.. Sjukt bra!


Vad vore en fest utan champa ;)


Eller Josef :D


Eller Erika




Love.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0