Och så var det OS...

Tjaa!!!
Har precis pratat med min underbara vän Lisa! Var såååå längesen vi pratade nu så de va riktigt mysigt att få tjöta av sig lite :) Blir alltid så att man saknar dem man pratar med lite extra efter samtalet... Men hellre det än ingenting alls :) ♥

För övrigt så är det mycket OS nu... Måste erkänna att ja blev grymt besviken när tre kronor åkte ut.. Riktigt tråkigt! Vi hade nästan lite för kul på klubben Tozic när vi va där men men shit happens. Det roligaste var väl när vi skulle gå ut från klubben och dörrvackten började skratta för att alla såg så jävla förbannade ut :P hehe men så kan de gå ;)

Råkade för övrigt hamna på cafés sportblogg nyss och började läsa en kort sammanfattning av OS som en kille skrivit och det var lätt det roligaste jag läst idag. Haha och tro mig, jag är inte ett sånt fan av sportbloggar men detta var fan sjukt kul!!!

Läs här:

"I skicrossen såg det jävligt bra ut ett tag, när Anna Holmlund var bäst i kvalet. Men det gick käpprätt i kvarten. Kanada tog guldet. Fucking jävla kuk-Norge tog silvret.

Kul när det går bra för folk.

Skridsko 10 000 meter vanns av Sydkorea före en ryss och en holländare. Mest uppseendeväckande att favoriten Sven Kramer åkte fel. Hur fan åker man fel på en bana som är RUND?

I den nordiska kombinationen lyckades någon räkna ut att Österrike vann. Jag har ingen aning. Jag fattar ingenting."

Hahahahhaah sjukt skön snubbe!!! =D

See ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0