Spökar...?! Eller är han bara helt efterbliven?

Asså min story här blir bara bättre och bättre..

Kommer ni ihåg att min hostpappa fick damp på mig för att jag gick ut i köket på kvällen?
Igår när jag kom hem från hockeyn så var jag verkligen hur tyst som helst och det hade varit helt omöjligt att höra mig ifall han sov.
Men på något vänster så berättade ändå mamman för mig i morse att jag hade väckt Dan igår när jag kom hem... När jag väl såg honom bad jag diekt om ursäkt och sa att jag hade försökt vara så tyst jag kunde. När han väl sen lämnade hemmet fick jag en strålande ide. Som tur är så är jag väldigt händig av mig så jag ägnade en timma åt att leka byggare bob inne i mitt rum med tejp, sönderklippta handdukar och sax för att på något magiskt sett dämpa ljudet. När jag väl var klar så var jag super nöjd. Det ser inte vackert ut men nu låter det iaf inte! Och när pappan kom hem visade jag stolt upp min dörrdämparprodukt. Han måste ju verkligen tycka att jag är helt dum i huvudet men va ska man göra haha. Iaf så får ja inte den där riktiga uppskattningsgesten som jag ville ha utan han kollar lite konstigt på mig och går sen vidare. En kvart senare kommer han tillbaka och frågar om jag va uppe vid tre inatt. Denna gången är det min tur att kolla snett! För jag menar visst ja tar en kopp te tyst innan jag ska sova runt elva tolv men vafan ja äter ju inte varje timma! Lite oroligt säger han att både han och barnen hade vaknat och ger mig blicken som att jag skulle ljuga för honom. Fortfarande står jag fast vid mitt ord och frågar om det verkligen var mig han hade hört för att jag verkligen inte va uppe vid den tiden. När han sen då börjar beskriva ljuden för mig får jag verkligen intrycket av att han är helt efterbliven på riktigt och säger bara, "tyvärr men nee jag var faktiskt inte uppe om jag nu inte gjorde det i sömnen eller ngt hehe, vilket inte är så troligt haha..", efter det gick han.

Vet inte om det spökar här hemma eller om han är hög även när han sover men något är det ju som låter och inte fan så är det jag!
Var bara tvungen att få ur mig det hehe thanks!


Kommentarer
Nathalie

Gillar att du uppdaterar mycket!

2010-02-18 @ 22:10:13
Nathalie

Gillar att du uppdaterar mycket!

2010-02-18 @ 22:10:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0