Måndag morgon.

När jag fick reda på att mitt rum här borta inte hade några fönster blev jag typ panikslagen först! Min första tanke var ju att det var en liten cell eller håla typ som jag skulle vara i. Men jag måste säga att jag ÄLSKAR mitt rosa lilla rum =) Och att det inte har några fönster är bara till min fördel för man kan verkligen sova huuuur länge som helst. UNDERBART =)

Nu ska jag snart ringa till Jovan och se om han är villig att ta med mig på dagens fashion show. Kommer berätta om min lördag lite senare men det slutade med att jag aldrig hann säga hej då till honom då som jag hade lovat... ILLA, ILLA! Men först blir det att dra ner till parken här. Den andra nannyn som jobbar här jobbar även som artist och ska göra en reklaminspelning av ngt slag här nedanför så jag ska gå dit och ge henne mitt stöd nu :)

Ha en bra dag aah eller för er där hemma blir det ju kväll ;P

See ya! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0