Lugn och skön helg =)

Har varit så slapp i helgen va haha igår va vi hos Johanna å kollade film och idag hade jag å Natha maraton med 90201... Asså den serien e GRYYYM! LOVE IT!!!
Har ju sett alla gamla avsnitt så de e faktiskt riktigt roligt att se dem nya ;) Fattar inte varför ja inte tänkt på de innan??! Men bättre sent än aldrig som man säger (Y)



Imon blir de att möta upp Jennifer på Manhattan, myyys! ♥
Måste verkligen köpa ett par Hunter regnstövlar! Hatar att traska runt i all slask å skit... Usch!
Vill också ta antingen en powerwalk eller en springtur i Center park, har inte rört mig på länge haha och efter ikväll så de kan behövas ;) Hoppas bara att Jennifer e på detta :P hehe får höra och se med henne imon. Och känner jag oss rätt så blir de väl en liten go fika efter också. Finns ett jätte mysigt svenskt cafe där men vi får se =) Nu måste jag iaf sova! Verkar ju som att alla utom jag festar idag vare sett här eller i Sverige så jag hoppas ni inte vaknar allt för bakfulla imon!

Sov så gott
Love.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0