Fucking snö!!!

Tycker att snö blandat regn borde vara föbjudet!
Har typ tagit mina barn till skolan på morgonen två, tre gånger och råkar just idag pricka i den värsta gången att gå utanför dörren??!!! Typiskt mig... När jag kom hem var jag bötare än en dränkt katt, USCH! :(
Men det har inte snöat på länge nu och sen ska jag väl inte klaga. Framförallt med tanke på hur alla ni har det där hemma med snö upp till öronen. Fyyyyy........!!!

Byggde mig iaf en liten snögubbe tillsammans med Lo förra gången, eller ah jag byggde en snögubbe... Och när jag så stolt var klar och visade den för Lo började hon gallskrika! Haha dumma unge :P

Här e han! Gustav ;)



E han inte söt :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0