Helvetesdagar...

Asså visst att man kan ha bra och dåliga dagar men vad är inte värre än att ha två små ungar som har det? BÅDA TVÅ, PÅ SAMMA GÅNG!!!
Herregud säger ja bara... Å dem är inte ens mina egna! 

Började dagen med att Kit sa att Kenya skulle vara hemma från skolan idag igen. Med ett leende på läpparna och en en hjärna som bara vill skrika ut fuck no tar jag varmt emot lilla Kenya som kommer springandes. Kände på mig redan från början att de skulle bli en lååång dag framför mig. Så för att vara så kreaktiv som möjligt bestämde jag mig för att först gå till tågmuseet och sen på bio med barnen för att se Tooth ferry. Är man aupair måste man nämlign göra något annars går dagarna bara fööör långsamt här borta... Men det var skönt att gå på bio i alla fall och för att vara en barnfilm så var det faktiskt ganska rolig. Aah jag hade ju inte betalat för att se den med mina egna pengar men för att få gå och se den gratis så var den helt okej. Men det bästa var nog att bilden var lite små konstig så när vi kom ut från bion fick jag en gratis biljett på köpet. Antar att ja fick kompensation för hur jävliga mina båda barn var emot mig idag eller något men hur som helst så tackar jag och tar emot ;)



Nu blir de mys i sängen med datan i knät och jag tror att jag ska unna mig en av mina bullar jag bakade i går med en kopp grönt te.. Mmm... =) 
Förresten så har jag hört att grönt te är dåligt! Till och med så dåligt att man kan dö av det?! Tydligen var det något med ämnet i just grönt te som var skadligt men ja vette fan. När ja läste vidare stod det att bara vissa drabbades av det så hur som helst får ja hoppas att jag inte är en av dem för nu när ja slutat med kaffe på vardagar dricker jag minst två koppar grönt om dagen haha.

Här i Staterna finns de in te tillgång till pärlsocker så de fick bli strössel i stället ;)



Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0