Fula fiskar...!!!!!

Hahahaha asså det finns verkligen inte många små snyggingar i havetsdjup haha fyyyy fan!
Kom hem från The akvarium för en liten stund sen och det är så irriterande att jag inte har min kamera för stunden för vissa saker hade jag verkligen velat fota idag haha. Men dit kommer vi gå mer så ni kan vara lugna ;).

Pratade med min underbara mamma nyss på skype, världens bästa e hon! Känns alltid bättre efter att jag har pratat med henne. Inte för att jag har haft en dålig dag eller så men hon ger mig bara så mycket energi =).

Nu väntar jag på att Nathalie ska sluta för dagen för ikväll ska vi dra våra små rumpor bort till IKEA här i Brooklyn. IKEA in my heart FOREVER asså hehe lika dant överallt och jag älskar det!!! Känns verkligen som hemma :) Så idag ska vi dit och köpa kalles kavjar och lite mer sill ;) mmmm så gott, så gott!

See you! <3



Kommentarer
Nathalie

2010-02-17 @ 04:57:08
URL: http://w
Nathalie

Hoppsan, råkade trycka på sänd liiiite för tidigt men det jag ville få sagt var "STJÄRTEN" bettan ;) lille lille kräftstjärten...godnatt din baj!

2010-02-17 @ 04:59:52
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0