Sex and the city.

Kom hem lagom till Sex and the city, me like, me like! Känns så sjukt på ett sätt för nu när man bor i NYC där hela filmen spelas in blir allt så mycket roligare. Som när Miranda möter upp Steven på Brooklyn Bridge, där jag gick igår eller när dem alla går på Mercedes fashion week där jag var hela helgen eller bara det att scenen där Chorlottes vatten går framför restaurangen råkar ligga på Lexington ave. som även råkar vara en av mina favorit gator! ;)

Vet inte om ni visste detta men jag måste ändå säga att filme gick ner sig lite i mina ögon när jag fick reda på att skådespelerskorna "Samantha" vars riktiga namn är Kim Cattrall och "Carry", ingen mindre än Sara Jessica Parker är jätte ovänner utanför filmen....?! Ni läste rätt! 
När jag läste om det blev jag typ ledsen först haha jaja, jag vet, jag är överkänslig... Men jag tyckte bara att det var så tråkigt för att dem verkar vara så söta ihop alla fyra haha!
Hur som helst är dem ovänner för att Kim Cattrall tycker det är fel att Sara Jessica Parker tjänar så mycket mer pengar än dem andra i gruppen. Tydligen har deras relation påverkat Cynthia Nixon som spelar Miranda Hobbes och Charlotte som spelas av Kristin Davis mer än vad man trott och vad jag har läst blir det bara svårare för varje scen som spelas in... 
Jaja, vi får väl se om det kommer en 3:a eller inte men hur det än slutar så har 2:an premiär den 28 maj 2010!  
Så det datumet kan ni ju redan nu i förhand ringa in och självklart säga åt pojkvännen (om man nu har det haha) att hålla sig så långt borta som möjligt!!!!!! ;)
Ska faktiskt på en "Sex and the city-kväll" inne på manhattan redan nästa vecka med några amerikanska tjejer och en massa, massa cosmopolitans så klart ;) ska bli riktigt mysigt ♥


Nu blir det sängen...
Sov så gott och god morgon till alla er andra :)

Sex and The City 2







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0