Krasslig vs sushi. Haha bra kombination bettan!

Buuhuuu...
Hatar att vara sjuk! Å det värsta är verkligen så att jag blir sjuk varje gång jag blir glad för att jag inte är det när någon annan är det! Typ som igår. Mina barn har börjat hosta och när jag berättade det för mamman i huset berättade hon att hon också börjat känna sig krasslig. Snabbt som fan tog jag i trä för att inte också bli sjuk men vad hjälpte det? Nu är klockan 7 på morgonen men vaknade 6 för att jag inte kunde andras genom varken näsa eller mun :'(

Kom och tänka på ett av Kensas blogginlägg från förra veckan när hon var på japanskt spa. Fan va gött det verkar! Sushi, mysiga bad och champgne. Behövs det något annat?? Yasuragi tror jag att stället hette.. Ni hittat det om ni googlar det =). Lätt att det är något som jag ska göra nästa gång jag drar upp till stockholm. Gud så mysigt det verkar!

Yasuragi Spa:


Undebart....

Tror jag kan äta hur mycket sushi som helst! ÄLSKAR DET!!! 
På fredag blir det nog utgång. Eller det BLIR utgång om jag inte är FÖR sjuk då vill säga... :(Och igår till matchen föreslog vi att vi tar hela packet och förfestar på en sushirestaurang nere i Soho där man får, hör och häpna, ÄTA HUR MYCKET SUSHI MAN VILL och DRICKA HUR MYCKET ÖL OCH SHOTTS MAN VILL!!! 
Haha det är nästan som att komma till himmelriket =D bara att beställa in vad man nu än vill ha för endast 30 dollar plus att stämningen där på helger är helt sjukt bra!

Är lite rädd för att komma hem till Sverige igen och äta sushi om jag ska ara ärlig... Tyckte att den smakade helt okej där innan jag åkte hit men alla som först äter här och sen kommer hem säger att smaken inte ens går att jämföra!!! Iiiiisssh.... Jag vet att New York är i toppklass när det gäller sushi men ändå! Aja det är lång tid kvar innan jag ska hem så det är bara att njuta medan man har det man har haha ;).

Ska försöka vila lite innan jag börjar..
Talk to you later! Pussss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0